Szeibert Bázis

Segíthetünk a vásárlásban? Hívjon! +36 (30) 607 0355

×
 x 

A kosár üres

Kérjük figyelmesen olvassa el a szerződési és felhasználói feltételeket. Szolgáltatásainkat kizárólag abban az esetben vegye igénybe, amennyiben ezen feltételek minden pontjával egyetért, valamint azokat magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el.

A Webáruház használatával kapcsolatos információk, a megrendelés és vásárlás feltételei –kivonatos formában -  a webáruház felületén a Vásárlási feltételek menüpont  alatt is megtalálhatók.

A Webáruházon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, kizárólag elektronikus úton kerül megkötésre, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető.

A megrendelő a Webáruház használatával, a regisztrációval, vagy a megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat, illetve magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A termékek adatlapján található képek saját fotózással készültek, ettől függetlenül –a weboldal technikai adottságára tekintettel - a termék tényleges kinézetétől kis mértékben eltérhetnek.

 

  1. A szerződés hatálya

A Szolgáltató weboldalán létrejött jogviszonyokra terjed ki.

 

  1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Szeibert Bázis Kft. (Szolgáltató)

Székhely: 2377 Örkény, Baross utca 9.

Adószám: 23697465-2-13

Cégjegyzékszám:13-09-152004

Bejegyző cégbíróság: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

A szerződés nyelve: magyar

Weboldal elérhetőség: szeibertbazis.hu

Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonos elérhetőség: +36/30-607-0355

Telefon/fax: +36/29-310-290

 

  1. Rendelési információk

Regisztráció/vásárlás

A Webáruházból történő vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül is történhet.

 A Felhasználó a regisztráció/vásárlás során köteles a saját valós adatait megadni. Egyben köteles a felhasználói adatait –különösen jelszavát- titokban tartani, harmadik személy általi hozzáférését megakadályozni.

Valótlan, vagy más személyhez köthető adatokkal történő regisztrálás/vásárlás esetén, valamint jogosulatlan  személy jelszó használattal történő visszaélése esetén a Szolgáltató kizárja felelősségét. Az így létrejött szerződés semmis.

Pontatlanul, vagy tévesen megadott adatokból eredő hibás teljesítésért, szállítási késedelemért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

Felhasználó a regisztráció/ vásárlás  sikeréről visszaigazoló e-mailt kap.

Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor töröltetni. Az üzenet beérkezését követően a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik a felhasználói adatok rendszerből történő eltávolításáról. A törölt adatok visszaállítására nincs lehetőség.

 

Tudnivalók a termékekről

A Webáruházban lévő termékek kizárólag online - házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel - rendelhetők meg.

A termékek többségénél raktárkészlettel rendelkezünk, azonnal szállítható. Átmeneti készlethiány esetén a Szolgáltató  telefon vagy e-mail útján egyeztet a Felhasználóval a teljesítés várható időpontjáról.

A termékeknél megjelenő árak forintban értendők. Bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítás  és utánvétkezelés díját. Csomagolási költséget nem számítunk fel.

Amennyiben az adatlapon a termék téves áron kerül rögzítésre , a téves áron  visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő. Szolgáltató nem köteles a téves áron szállítani, helyette helyes áron történő szállítást ajánlhat fel. Ennek ismeretében Felhasználó a vásárlási szándékától elállhat.

Rendelés menete

Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a  vásárlást, vagy regisztrációt követően  bejelentkezik a webáruházba.

A megvásárolni kívánt terméket a darabszám beállítása után behelyezi  a kosárba.

Az „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.  A mennyiségi változtatás a darabszám beírása után   a „kosár frissítése” ikonra kattintva lehetséges.

Vásárlása során a kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „kosár” ikonra kattintva.

Kosárból  a „tovább vásárolok” ikonra kattintva tud visszalépni további termékek vásárlásához, illetve „az indulás a pénztárhoz” ikonra kattintva fejezheti be vásárlását.

Ugyanezen kezelőfelületen lehet kiválasztani a megfelelő fizetési és szállítási módot, valamint lehetőség van a számlázási és szállítási cím megadására, vagy módosítására.

A pénztárhoz továbblépve megjelenik egy összesítő oldal, ahol még egyszer áttekintheti a rendelési adatokat, melyek szükség esetén még módosíthatók.

Rendelés elküldése előtt el kell fogadnia  az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.

Az esetleges adatbeviteli hibák javítására csak a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

A „Megrendelés” ikonra kattintva feladhatja rendelését.

Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.

Ha regisztrált vásárlóként lépett be az áruházba,  vásárlás befejeztével a”Kilépés” gombra kattintva lépjen ki a webáruházból.  Ezzel megakadályozhatja, hogy az Ön nevében mások adjanak le rendelést.

 

Visszaigazolás, rendelések feldolgozása

Szolgáltató minden megrendelésről a beérkezést követően visszaigazoló e-mailt küld.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a visszaigazoló e-mail a Megrendelői ajánlat elfogadásának minősül, ezáltal érvényes szerződés jön létre.    

Amennyiben 48 órán belül a Felhasználó nem kap visszaigazolást, a megrendelés nem minősül elfogadottnak, a terméket nem köteles megvásárolni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. Az ezt követően beérkezett megrendelések a soron következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő -raktárkészleten lévő termékek esetén- a visszaigazolástól számított 1-2 munkanap.

 

Fizetési módok

  • Fizetés az áru átvételekor (utánvét).
    Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálat útján került kiszállításra, a  megrendelés végösszegét (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a csomag átvételekor közvetlenül a futárnak adja át készpénzben.
  • Fizetés banki előre utalással.
    A megrendelés végösszegét (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a visszaigazoló e-malben megjelölt bankszámlára utalással kell teljesíteni. Az összeg -szolgáltató bankszámláján történő- jóváírását követően a termékek átvehetők a megrendelésben meghatározott módon.
  • Székhelyünkön történő személyes átvételkor készpénzben.

 

Szállítás módja

 

Megrendelések házhoz szállítása a GLS futárszolgálat útján történik. A megrendelés a feldolgozást követően a futárszolgálatnak átadásra kerül. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. A futárszolgálat e-mail  útján értesítést küld a csomag várható kézbesítési időpontjáról.

Sikertelen kézbesítés esetén a futár  további  2 alkalommal megkísérli a megrendelt termékek kiszállítását.

Kézbesítéskor kérjük a megrendelőt, hogy a csomagot a futár jelenlétében vizsgálja meg, sérült csomagolás/termék esetén  kérje jegyzőkönyv felvételét. Sérülés esetén a megrendelő a csomagot nem köteles átvenni. Jegyzőkönyv nélküli, utólagos reklamációt Szolgáltatónak  nem áll módjában elfogadni.

 

Szállítási költség

A megrendelt termékek kiszállítása a GLS futárszolgálat útján történik.

A  szállítási díj a megrendelt termék súlyától és terjedelmétől függ.

A házhoz szállítás díja 10 kg csomagsúlyig: 2.000,- Ft.

                                     15 kg csomagsúlyig: 2.500,- Ft

 

15 kg-ot meghaladó súlyú küldemény kiszállítása előtt  a szállítási költség egyeztetése céljából Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel.

Egyes csomagok súlya/terjedelme meghaladhatja a futárszolgálat által megszabott szállítási limitet, ezek házhoz szállítását a Szolgáltató saját gépjárművel teljesíti.  Ez esetben a szállítás minden esetben a Megrendelővel történt előzetes egyeztetés után történik. A  kalkulált szállítási díj ismeretében Megrendelő a vásárlástól elállhat.

Személyes átvétel

 

Székhelyünkön lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére ( 2377 Örkény, Baross u. 9.) . Ebben az esetben a csomag összeállítása után Szolgáltató értesítő e-mailt küld és egyeztet az átvételi időpontokról.

 

  1. Szavatosság  és jótállás

 

Kellékszavatosság   

 

A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Fogyasztó a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a szolgáltató számára  más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy kicserélést  megrendelő nem kérte, vagy nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a szolgáltató költségére megrendelő is kijavíthatja, vagy kijavíttathatja – végső esetben a szerződéstől is elállhat.

Fogyasztó a választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét viszont köteles fizetni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Fogyasztó a kellékszavatossági igényét közvetlenül a szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítéséhez –a hiba közlésén felül – nincs egyéb feltétele, ha megrendelő igazolja, hogy a terméket/ szolgáltatást  a szolgáltatótól vásárolta. Szolgáltató abban az esetben mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a megrendelő részére történő átadást követően keletkezett.

Ebben az esetben a szolgáltató nem köteles a megrendelő szavatossági  igényének helyt adni.

A teljesítéstől számított hat hónap után a megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba a teljesítés időpontjában már megvolt.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Termékszavatosság

Termék (ingó dolog) hibája esetén a felhasználó –választása szerint – kellékszavatossági, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírás szerinti tulajdonságokkal.

Fogyasztó a termékszavatossági igényét  az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával (szállító) szemben  gyakorolhatja. A termék hibáját a Fogyasztónak kell bizonyítani.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a jogosultságát elveszti.

 

A gyártó, forgalmazó (szállító) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában  nem volt   

  felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (szállító) a mentesüléshez elegendő egy okot  bizonyítania.

 

Jótállás

Szerződés hibás teljesítése esetén  Szállító jótállásra kötelezett

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Szállító felhívja a figyelmet, hogy ugyanazon hiba miatt a felhasználó kellékszavatosság és jótállás, illetve termékszavatosság és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Elállás joga

A Fogyasztó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállhat, a megrendelt terméket visszaküldheti.

Az elállási jog gyakorlására rendelkezésre álló 14 nap leteltét attól a naptól kell számítani, amikor a felhasználó vagy az általa megjelölt –a fuvarozótól eltérő – harmadik személy a  megrendelt terméket átveszi. Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötés napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

5.1. Elállási jog gyakorlása

Fogyasztó az elállási jog gyakorlása esetén az e szándékát tartalmazó írásbeli nyilatkozatát el kell juttatni a szállító elérhetőségei egyikére (e-mail, fax, posta).

Letölthető nyilatkozat word (.docx) formátumban »

Írásban történő elállás esetén azt érvényesnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó a nyilatkozatát 14 napon belül  elküldi a szállítónak. Az elállási jogról szóló nyilatkozatot úgy kell elküldeni, hogy a határidő betartása hitelt érdemlően bizonyítható legyen. (Postai út esetén a postára adás dátuma, e-mail/fax esetén  az e-mail/fax küldésének ideje vehető figyelembe.)

Fogyasztó az elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül a szállítónak visszajuttatni (postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen).

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha felhasználó a terméket a 14 napos határidő letelte előtt visszajuttatja.

A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Utánvéttel visszaküldött terméket a szállítónak nem áll módjában átvenni.

Szállító csak eredeti állapotban lévő, hiánytalan és sérülés mentes terméket vesz vissza. Ennek érdekében csomag szállítóhoz érkezésekor a kibontása rögzítésre kerül, szükség esetén fényképpel dokumentálva.

 

5.2. Visszatérítés

A szállító haladéktalanul, de legkésőbb a felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti  a Fogyasztó részére az általa kifizetett valamennyi összeget, beleértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a szállító által felkínált legolcsóbb, szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási módot választott.)

A visszatérítés során az eredeti ügyletkor alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szállító, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Visszatérítést a Szállító jogosult visszatartani mindaddig,  míg a terméket vissza nem kapta, vagy a Fogyasztó hitelt érdemlően nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett  értékcsökkenésért, ha a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

  1. Panaszkezelés

Áruházunk működése során kiemelkedő figyelmet szentelünk megrendelőinknek. Elsődleges célunk a velünk kapcsolatba kerülő partnerek megelégedettségét erősíteni vitás ügyeket kiküszöbölni illetve békés úton rendezni.

 

6. 1. Panaszkezelés rendje

Mindezek ellenére, ha a webáruházban vásárlók az értékesítéssel, forgalmazással, teljesítéssel kapcsolatban nem megfelelő ügyintézést, magatartást, mulasztást tapasztalnak, ez ellen  szóban és írásban is tehetnek panaszt.

A panaszok bejelentése az ügyfélszolgálat bármelyik elérhetőségén megtehető.

Szolgáltató a szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálja, szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali kivizsgálás nem lehetséges, vagy fogyasztó a kivizsgálás eredményével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, annak egy másolati példányát panaszosnak átadja.

Írásbeli panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül a Szolgáltató megvizsgálja, írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató a döntését köteles érdemben megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát Szolgáltató öt évig köteles megőrizni.

 

6.2. Jogorvoslati lehetőségek

 

Ha fogyasztó és Szolgáltató között fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz, valamint lehetősége van békéltető testület eljárását igénybe venni. A békéltető testület hatásköre a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.

 

Fogyasztóvédelmi hatóságok:

Első fokon eljáró fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el. Elérhetőségeik: http://jarasinfo.gov.hu

 

Békéltető testület elérhetősége:

 

Pest Megyei Békéltető Testület

1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

  1. Adatvédelem

 

A weboldal a személyes adatok védelmére vonatkozó előírásoknak az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerint tesz eleget.

 

  1. Záró rendelkezések

 

Szolgáltató fenntartja a jogát a weboldalon történő bárminemű változtatásra. A webáruházat használók a megváltozott tartalmat a weboldal -változtatást követő - első használatával elfogadják.

Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit minden vásárlás alkalmával el kell fogadni (kijelöléssel) . A szerződési feltételeket érintő esetleges módosításokra, azok hatályba lépésére az  ÁSZF elfogadása  linknél felhívjuk a figyelmet.

 

Az  Általános Szerződési Feltételek szabályzat  2017.05.01. napján lép hatályba és határozatlan ideig érvényes.

 

Jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló  1997. évi CLV. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók

 

Örkény, 2017.05.01.

 

Kapcsolat

Szeibert Bázis Tűzvédelmi Munkabiztonsági Kft.
2377 Örkény Baross u. 9.

+36-30-607-0355 / Szeibert Dávid
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.