Kérjük figyelmesen olvassa el a szerződési és felhasználói feltételeket. Szolgáltatásainkat kizárólag abban az esetben vegye igénybe, amennyiben ezen feltételek minden pontjával egyetért, valamint azokat magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el.
A Webáruház használatával kapcsolatos információk, a megrendelés és vásárlás feltételei –kivonatos formában - a webáruház felületén a Vásárlási feltételek menüpont alatt is megtalálhatók.
A Webáruházon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, kizárólag elektronikus úton kerül megkötésre, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető.
A megrendelő a Webáruház használatával, a regisztrációval, vagy a megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat, illetve magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A termékek adatlapján található képek saját fotózással készültek, ettől függetlenül –a weboldal technikai adottságára tekintettel - a termék tényleges kinézetétől kis mértékben eltérhetnek.
-
A szerződés hatálya
A Szolgáltató weboldalán létrejött jogviszonyokra terjed ki.
-
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Szeibert Bázis Kft. (Szolgáltató)
Székhely: 2377 Örkény, Baross utca 9.
Adószám: 23697465-2-13
Cégjegyzékszám:13-09-152004
Bejegyző cégbíróság: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
A szerződés nyelve: magyar
Weboldal elérhetőség: szeibertbazis.hu
Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonos elérhetőség: +36/30-607-0355
Telefon/fax: +36/29-310-290
-
Rendelési információk
Regisztráció/vásárlás
A Webáruházból történő vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül is történhet.
A Felhasználó a regisztráció/vásárlás során köteles a saját valós adatait megadni. Egyben köteles a felhasználói adatait –különösen jelszavát- titokban tartani, harmadik személy általi hozzáférését megakadályozni.
Valótlan, vagy más személyhez köthető adatokkal történő regisztrálás/vásárlás esetén, valamint jogosulatlan személy jelszó használattal történő visszaélése esetén a Szolgáltató kizárja felelősségét. Az így létrejött szerződés semmis.
Pontatlanul, vagy tévesen megadott adatokból eredő hibás teljesítésért, szállítási késedelemért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
Felhasználó a regisztráció/ vásárlás sikeréről visszaigazoló e-mailt kap.
Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor töröltetni. Az üzenet beérkezését követően a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik a felhasználói adatok rendszerből történő eltávolításáról. A törölt adatok visszaállítására nincs lehetőség.
Tudnivalók a termékekről
A Webáruházban lévő termékek kizárólag online - házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel - rendelhetők meg.
A termékek többségénél raktárkészlettel rendelkezünk, azonnal szállítható. Átmeneti készlethiány esetén a Szolgáltató telefon vagy e-mail útján egyeztet a Felhasználóval a teljesítés várható időpontjáról.
A termékeknél megjelenő árak forintban értendők. Bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítás és utánvétkezelés díját. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
Amennyiben az adatlapon a termék téves áron kerül rögzítésre , a téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő. Szolgáltató nem köteles a téves áron szállítani, helyette helyes áron történő szállítást ajánlhat fel. Ennek ismeretében Felhasználó a vásárlási szándékától elállhat.
Rendelés menete
Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást, vagy regisztrációt követően bejelentkezik a webáruházba.
A megvásárolni kívánt terméket a darabszám beállítása után behelyezi a kosárba.
Az „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiségi változtatás a darabszám beírása után a „kosár frissítése” ikonra kattintva lehetséges.
Vásárlása során a kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „kosár” ikonra kattintva.
Kosárból a „tovább vásárolok” ikonra kattintva tud visszalépni további termékek vásárlásához, illetve „az indulás a pénztárhoz” ikonra kattintva fejezheti be vásárlását.
Ugyanezen kezelőfelületen lehet kiválasztani a megfelelő fizetési és szállítási módot, valamint lehetőség van a számlázási és szállítási cím megadására, vagy módosítására.
A pénztárhoz továbblépve megjelenik egy összesítő oldal, ahol még egyszer áttekintheti a rendelési adatokat, melyek szükség esetén még módosíthatók.
Rendelés elküldése előtt el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.
Az esetleges adatbeviteli hibák javítására csak a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.
A „Megrendelés” ikonra kattintva feladhatja rendelését.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.
Ha regisztrált vásárlóként lépett be az áruházba, vásárlás befejeztével a”Kilépés” gombra kattintva lépjen ki a webáruházból. Ezzel megakadályozhatja, hogy az Ön nevében mások adjanak le rendelést.
Visszaigazolás, rendelések feldolgozása
Szolgáltató minden megrendelésről a beérkezést követően visszaigazoló e-mailt küld.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, a visszaigazoló e-mail a Megrendelői ajánlat elfogadásának minősül, ezáltal érvényes szerződés jön létre.
Amennyiben 48 órán belül a Felhasználó nem kap visszaigazolást, a megrendelés nem minősül elfogadottnak, a terméket nem köteles megvásárolni.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. Az ezt követően beérkezett megrendelések a soron következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő -raktárkészleten lévő termékek esetén- a visszaigazolástól számított 1-2 munkanap.
Fizetési módok
- Fizetés az áru átvételekor (utánvét).
Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálat útján került kiszállításra, a megrendelés végösszegét (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a csomag átvételekor közvetlenül a futárnak adja át készpénzben. - Fizetés banki előre utalással.
A megrendelés végösszegét (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a visszaigazoló e-malben megjelölt bankszámlára utalással kell teljesíteni. Az összeg -szolgáltató bankszámláján történő- jóváírását követően a termékek átvehetők a megrendelésben meghatározott módon. - Székhelyünkön történő személyes átvételkor készpénzben.
Szállítás módja
Megrendelések házhoz szállítása a GLS futárszolgálat útján történik. A megrendelés a feldolgozást követően a futárszolgálatnak átadásra kerül. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. A futárszolgálat e-mail útján értesítést küld a csomag várható kézbesítési időpontjáról.
Sikertelen kézbesítés esetén a futár további 2 alkalommal megkísérli a megrendelt termékek kiszállítását.
Kézbesítéskor kérjük a megrendelőt, hogy a csomagot a futár jelenlétében vizsgálja meg, sérült csomagolás/termék esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Sérülés esetén a megrendelő a csomagot nem köteles átvenni. Jegyzőkönyv nélküli, utólagos reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.
Szállítási költség
A megrendelt termékek kiszállítása a GLS futárszolgálat útján történik.
A szállítási díj a megrendelt termék súlyától és terjedelmétől függ.
A házhoz szállítás díja 10 kg csomagsúlyig: 2.000,- Ft.
15 kg csomagsúlyig: 2.500,- Ft
15 kg-ot meghaladó súlyú küldemény kiszállítása előtt a szállítási költség egyeztetése céljából Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel.
Egyes csomagok súlya/terjedelme meghaladhatja a futárszolgálat által megszabott szállítási limitet, ezek házhoz szállítását a Szolgáltató saját gépjárművel teljesíti. Ez esetben a szállítás minden esetben a Megrendelővel történt előzetes egyeztetés után történik. A kalkulált szállítási díj ismeretében Megrendelő a vásárlástól elállhat.
Személyes átvétel
Székhelyünkön lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére ( 2377 Örkény, Baross u. 9.) . Ebben az esetben a csomag összeállítása után Szolgáltató értesítő e-mailt küld és egyeztet az átvételi időpontokról.
-
Szavatosság és jótállás
Kellékszavatosság
A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Fogyasztó a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy kicserélést megrendelő nem kérte, vagy nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a szolgáltató költségére megrendelő is kijavíthatja, vagy kijavíttathatja – végső esetben a szerződéstől is elállhat.
Fogyasztó a választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét viszont köteles fizetni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.
Fogyasztó a kellékszavatossági igényét közvetlenül a szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítéséhez –a hiba közlésén felül – nincs egyéb feltétele, ha megrendelő igazolja, hogy a terméket/ szolgáltatást a szolgáltatótól vásárolta. Szolgáltató abban az esetben mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a megrendelő részére történő átadást követően keletkezett.
Ebben az esetben a szolgáltató nem köteles a megrendelő szavatossági igényének helyt adni.
A teljesítéstől számított hat hónap után a megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba a teljesítés időpontjában már megvolt.
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Termékszavatosság
Termék (ingó dolog) hibája esetén a felhasználó –választása szerint – kellékszavatossági, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírás szerinti tulajdonságokkal.
Fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával (szállító) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját a Fogyasztónak kell bizonyítani.
Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a jogosultságát elveszti.
A gyártó, forgalmazó (szállító) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető, vagy
- a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, forgalmazónak (szállító) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Jótállás
Szerződés hibás teljesítése esetén Szállító jótállásra kötelezett
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Szállító felhívja a figyelmet, hogy ugyanazon hiba miatt a felhasználó kellékszavatosság és jótállás, illetve termékszavatosság és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
-
Elállás joga
A Fogyasztó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállhat, a megrendelt terméket visszaküldheti.
Az elállási jog gyakorlására rendelkezésre álló 14 nap leteltét attól a naptól kell számítani, amikor a felhasználó vagy az általa megjelölt –a fuvarozótól eltérő – harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötés napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
5.1. Elállási jog gyakorlása
Fogyasztó az elállási jog gyakorlása esetén az e szándékát tartalmazó írásbeli nyilatkozatát el kell juttatni a szállító elérhetőségei egyikére (e-mail, fax, posta).
Letölthető nyilatkozat word (.docx) formátumban »
Írásban történő elállás esetén azt érvényesnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó a nyilatkozatát 14 napon belül elküldi a szállítónak. Az elállási jogról szóló nyilatkozatot úgy kell elküldeni, hogy a határidő betartása hitelt érdemlően bizonyítható legyen. (Postai út esetén a postára adás dátuma, e-mail/fax esetén az e-mail/fax küldésének ideje vehető figyelembe.)
Fogyasztó az elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül a szállítónak visszajuttatni (postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen).
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha felhasználó a terméket a 14 napos határidő letelte előtt visszajuttatja.
A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Utánvéttel visszaküldött terméket a szállítónak nem áll módjában átvenni.
Szállító csak eredeti állapotban lévő, hiánytalan és sérülés mentes terméket vesz vissza. Ennek érdekében csomag szállítóhoz érkezésekor a kibontása rögzítésre kerül, szükség esetén fényképpel dokumentálva.
5.2. Visszatérítés
A szállító haladéktalanul, de legkésőbb a felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó részére az általa kifizetett valamennyi összeget, beleértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a szállító által felkínált legolcsóbb, szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási módot választott.)
A visszatérítés során az eredeti ügyletkor alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szállító, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Visszatérítést a Szállító jogosult visszatartani mindaddig, míg a terméket vissza nem kapta, vagy a Fogyasztó hitelt érdemlően nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
-
Panaszkezelés
Áruházunk működése során kiemelkedő figyelmet szentelünk megrendelőinknek. Elsődleges célunk a velünk kapcsolatba kerülő partnerek megelégedettségét erősíteni vitás ügyeket kiküszöbölni illetve békés úton rendezni.
6. 1. Panaszkezelés rendje
Mindezek ellenére, ha a webáruházban vásárlók az értékesítéssel, forgalmazással, teljesítéssel kapcsolatban nem megfelelő ügyintézést, magatartást, mulasztást tapasztalnak, ez ellen szóban és írásban is tehetnek panaszt.
A panaszok bejelentése az ügyfélszolgálat bármelyik elérhetőségén megtehető.
Szolgáltató a szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálja, szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali kivizsgálás nem lehetséges, vagy fogyasztó a kivizsgálás eredményével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, annak egy másolati példányát panaszosnak átadja.
Írásbeli panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül a Szolgáltató megvizsgálja, írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató a döntését köteles érdemben megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát Szolgáltató öt évig köteles megőrizni.
6.2. Jogorvoslati lehetőségek
Ha fogyasztó és Szolgáltató között fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz, valamint lehetősége van békéltető testület eljárását igénybe venni. A békéltető testület hatásköre a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.
Fogyasztóvédelmi hatóságok:
Első fokon eljáró fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el. Elérhetőségeik: http://jarasinfo.gov.hu
Békéltető testület elérhetősége:
Pest Megyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
-
Adatvédelem
A weboldal a személyes adatok védelmére vonatkozó előírásoknak az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerint tesz eleget.
-
Záró rendelkezések
Szolgáltató fenntartja a jogát a weboldalon történő bárminemű változtatásra. A webáruházat használók a megváltozott tartalmat a weboldal -változtatást követő - első használatával elfogadják.
Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit minden vásárlás alkalmával el kell fogadni (kijelöléssel) . A szerződési feltételeket érintő esetleges módosításokra, azok hatályba lépésére az ÁSZF elfogadása linknél felhívjuk a figyelmet.
Az Általános Szerződési Feltételek szabályzat 2017.05.01. napján lép hatályba és határozatlan ideig érvényes.
Jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók
Örkény, 2017.05.01.